A nassolás szóról nem feltétlenül az egészség jut eszünkbe, pedig a kettő nem zárja ki egymást. Összegyűjtöttük kedvenceinket, ezeket bármikor szívesen eszegetjük két étkezés között és közben szervezetünk is fontos tápanyagokhoz juthat.

Alma, almachips

Senki sem lepődött meg, hogy ez az első a listán, ugye? Az alma nagy klasszikus, és ha nincs kedved nyersen enni, próbáld ki chips formájában, vagy sülve, esetleg párolva!

Étcsokoládé

A legalább 70% kakaótartalmú csokik kifejezetten jótékony hatásúak, magas antioxidáns-tartalmuk révén. Értékes flavonoidjai csökkentik a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatát. Fogyasztása serkenti a koncentrálóképességet, energiát ad és javítja a memóriát is.

Müzli vagy protein szelet

Ezekből rengeteg félét lehet kapni, de a legtöbb esetben sajnos sok cukrot, tartósítószert és más adalékanyagot is tartalmaznak, ezért feltétlenül nézzük meg, mit vásárolunk! Ha jól választunk, akkor fontos fehérjéket és élelmi rostot is juttathatunk vele a szervezetünkbe.

Főtt tojás

A fogyókúrázók kedvence, hiszen alacsony kalóriatartalma mellett remek fehérjeforrás. Főtt formájában könnyen magunkkal is vihetjük akár, és jól csillapítja az éhséget is két étkezés között. Ha igazán szigorú diétát tartasz vagy a koleszterintartalma miatt aggódsz, akkor fogyaszd csak a fehérjét.

Limonádé vagy tea gyümölccsel

Már a látvány is fenséges, ahogy a színes italban ízletes gyümölcsök úszkálnak. Télen forró teához, nyáron hideg (cukormentes) limonádéhoz adj egy kis összeturmixolt erdei gyümölcsöt és tegyél egy marékkal a poharadba.

Pörkölt csicseriborsó

Kevésbé ismert ropogtatnivaló, pedig remek tápanyagforrás és remekül helyettesíti a hagyományos burgonyachipset. Magas élelmirost-tartalma révén segíti az emésztést, emellett vitaminokat és ásványi anyagokat is bőségesen tartalmaz. Ráadásul igazi fehérjebomba!

Zöldségchips

Újabb alternatíva az egészségtelen chipsekre. Drogériákban, bio boltokban lehet kapni előre csomagolt változatot is, de ha van egy kis időd, csak szeleteld vékonyra kedvenc zöldségeidet, és dobd be a sütőbe egy pici olívaolajjal és sóval meghintve. Meg fogsz lepődni, milyen finom!

Paradicsom

Állítólag a paradicsom nem is zöldség, hanem gyümölcs. Lehet benne valami, mert igazán ízletes tud lenni, persze főleg nyáron, amikor szezonja van. De máskor is ki lehet fogni finom darabokat, bár inkább koktélparadicsomból. Tökéletes nassolnivaló, és még el is telít egy kicsit a következő étkezésig. Arról nem is beszélve, hogy tele van antioxidánssal, vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Igazi tápanyagbomba a szervezetnek.

A lista persze közel sem teljes, csak ízelítőnek szántuk. Szó szerint! És az Oriflame wellness szeletét csak diszkréten megemlítjük, így a cikk végén…

Neked mik a kedvenc nassolnivalóid?

0 Hozzászólások

Hozzászólás

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.